dziecko jest zdrowe a w nocy kaszle codziennie

bez-klamek

Temat: OMFG
Nie wyobrażam sobie,że moje dziecko ma zatkany nos i męczący kaszel, a ja czekam aż mu samo przejdzie,nawet miesiąc. Wiem,że to wirus i wirusa nie wyleczę ale mogę złagodzić objawy,aby dziecko się nie męczyło. U nas eurespal jest skuteczny,podaję tylko wieczorem. W dzień coś wykrztuśnego i wapno oraz sól fizjologiczną do nosa. Na noc sinecod przeciwkaszlowy i nasivin,aby katar nie męczył. Jak gorączka powyżej 38,to daję nurofen. Lenę dodatkowo inhaluję,ale to inna kwestia,bo ona ma kaszel krtaniowy,taki duszący. Zresztą Lenka,o zgrozo!,łyka codziennie singulair,który przeciwdziała napadom kaszlu. A jak ją po całym dniu biegania boli nóżka (lewa,bo bardziej eksploatowana),to daję jej coś przeciwbólowego lub smaruję maścią. Niestety,nie zawsze zdrowa dieta,ruch na świeżym powietrzy, nieprzegrzewanie sprawiają,że dzieciak jest zdrowy. Niech się cieszy ten,kto ma takie dziecko,ale należy pamiętać,że dzieci są różne.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34708,70233592,70233592,OMFG.html



Temat: Operacje blizniat syjamskich itp. przypadkow
Dla mnie zdrowie jest najwartosciowszym skarbem. Zycie - o tyle, o ile pozwala mi sie realizowac. Wiedz, ze ciesze sie stabilnym zdrowiem od okolo polowy mojego zycia. Bylam bardzo nieodpornym dzieckiem, ktore zapadalo na infekcje, przeziebienia, anginy itd. z przynajmniej raz w miesiacu. Ataki astmatycznego kaszlu cala noc. Lykanie kolejnych cudownych uodparniajacyc pastylek, przywozonych z "Zachodu". Co wroce ze szkolnej wycieczki - ... jadlam lodow :)Jako dziecko, bylam zla ze choruje. Wiedzialam, ze codziennie cos trace z zycia, bezpowrotnie. Osobiscie nie wierze w zadne role do spelniania ani pisane nam przeznaczenie. Po to ma sie rodzic dziecko ktore po roku umrze? aby byc czyims wyrzutem sumienia ? Jakos nikt go nie pyta o zdanie, czy zyczy sobie byc tym wyrzutem. Albo czy chce spedzic ten...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29,19086144,19086144,Operacje_blizniat_syjamskich_itp_przypadkow.html


Temat: alergia i leki na astmę
Mam dziecko 2 letni Kacperek, IGE 312 ponad normę, alergia na roztocza, białko jaja kurzego , soję, robione testy skórne i jak z ,krwi, pokryty się. Objawy duszności w nocy, ito. Od lipca 2007r, bierze codziennie pulmicort 2x1 mli w razie kaszlu berodual lub ventolin. Widze poprawę od końca marca 2007 roku nie zachorował mi na zapalenie oskrzeli a wcześniej bez bramnia leków styczeń 2007- marzec 2007 - 4 zapalenia oskrzeli obsturacyjne. Teraz ma nieraz wilgotny kaszel - wyeliminowałam mleko . O d 3 stycznia do teraz mam zdrowe dziecko Ibierze wziewy )...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,578,76273837,76273837,alergia_i_leki_na_astme.html


Temat: nawilżanie powietrza w domku - jaki nawilżacz ?
nawilżanie powietrza w domku - jaki nawilżacz ? Witam ponownie, jako że moję dziecię ma ostatnio problemy z kaszlem zwłaszcza po nocy (kaszle rano) a i ja mam ciagle w nosie jeden strup i krew codziennie rano w nosa - śluzówek w nosie to juz od dawna nie posiadam - chciałam ustalić jaki byłby najlepszy nawilżacz do pokoju w którym jest bardzo sucho czy taki który wydziela zimną mgiełkę - ultradzwiękowy z jonizatorem (wytwarza jony ujemne) - czy byłby dobry ? Czy ultradżwięki nie mają szkodliwego wpływu na zdrowie ? ( w instrukcji nawilżacza jest coś żeby nie był włączany na noc przy dzieciach) - nie wiem czemu ???... czy lepsza ciepła para (ciepła mgiełka) - parowy , mechaniczny ? Jakie byłby dla dziecka ... na dziecko - nie zniosę dłużej żeby się tak męczyła, proszę o sugestię, z góry serdeczne dzieki za każdą radę
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,578,31995143,31995143,nawilzanie_powietrza_w_domku_jaki_nawilzacz_.html


Temat: Błagam zasugerujcie co to może być...
Błagam zasugerujcie co to może być... witam, u mojej córki po trwającym miesiąc kaszlu na zdjęciu rtg wyszło zapalenie płuc-atypowe. Brała klacid, kaszel zniknął po 3 dniu brania antybiotyku. Jednak zaraz po zakończeniu kuracji antybiotykiem pojawił się znowu. Jest coraz gorszy. Lekarz twierdzi ze niemozliwy jest nawrót po 10 dnioym leczeniu klacidem i przepisał nam bactrim i jakis kolejny syropek na kaszel ( oczywiście tez nie działajak 15 innych wczesniej wypróbowanych). Jestem bardzo zaniepokojona bo widze ze mała wypluwa sobie wrecz płuca. Kaszel jest suchy, duszący głównie w nocy ale w dzien tez. zastanawiam się co może byc przyczyną tak strasznego kaszlu, jesli osłuchowo jest ok i lekarz twierdzi ze dziecko zdrowe... Dzisiaj jade do kolejnego lekarza. Mam wrazenie ze wszyscy traktują mnie jak przewrażliwioną mamusię, ale przeciez to ja widze córkę codziennie i wiem że nie jest na 100% zdrowa! Boje się ze mi się zadusi tym kaszlem, a nikt nie podaje nam przyczyny....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,73304276,73304276,Blagam_zasugerujcie_co_to_moze_byc_.html


Temat: mam wyrzuty sumenia :(
Moje dziecko jakis czas temu pokasływało i miało katar. Zabrałam małego do pediatry a ta po osłuchaniu synka stwierdziła, że dziecko zdrowe i może uczęszczać do żłobka. Powiedziała, ze dziecko odksztusza spływajacą wydzielinę z nosa stąd ten kaszel, ale płuca, oskrzela i gardło czyste. Powiedziała, ze katar może się brać z podrażnionej śluzówki nosa, a to z kolei jest spowodowane przegrzanymi pomieszczeniami i suchym powietrzem. Pomimo wszystko przetrzymałam dziecko 5 dni w domu tym bardziej, że przyplątało się jeszcze zapalenie spojówek. Bombarduję Małego codziennie ogromną dawką witaminy C, podaje profilaktycznie syrop z cebuli, wapno, gdy pojawia się katar smaruje na noc stópki, plecki i piersi maścią PulmaxBaby, poję herbatką z sokiem z malin. Do tej pory jest dobrze i mam nadzieję, ze oprócz kataru...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,646,53138043,53138043,mam_wyrzuty_sumenia_.html


Temat: Chyba znalazłam przyczynę kaszlu
bomba001 bomba001 napisała: > kladziecie dzieci spac w UBRANIU??? w swetrach etc??? ale to > niezdrowe!!! A zdrowe jest,Twoim zdaniem,duszenie się od kaszlu przez pół nocy codziennie? A zdrowe jest,Twoim zdaniem,połykanie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,566,70408527,70408527,Chyba_znalazlam_przyczyne_kaszlu.html


Temat: naloty na migdałach...pomóżcie!
Dzięki za rady. Napiszcie jeszcze jak długo to cholerstwo utrzymywać się będzie na migdałach. Przyplątał się jeszcze mojemu Piotrkowi dziwny kaszel. Codziennie jak kładzie się do łóżka i codziennie jak wstaje. Parę razy zakasła i spokój cały dzień/noc. Nie chcę wyjść na przewrażliwioną mamuśkę ale czy można ten kaszel łączyć z grzybami w gardle? A może to pozostałość po przebytej infekcji? Daje mu syropy, robie inhalacje zgodnie z zaleceniami...i nic. A może to po tym FLUMYCON-ie na grzyby? Szlag mnie trafia jak lekarze sobie totalnie olewają...kaszle to kaszle....po co szukać przyczyny...może samo przejdzie. Dlatego zawsze proszę Boga o jedno: o zdrowie dla mojego dziecka. Bo jak już zacznie chorować to tak naprawde takie forum jak to lepiej poradzi niż lekarz. POZDR. i czekam na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,566,62284270,62284270,naloty_na_migdalach_pomozcie_.html


Temat: kaszle i kaszle
ja ci podam receptę: dziecko przetrzymać w domu tydzień. Kupić olejek rozmarynowy i tymiankowy, z tym, ze z tymiankowym trzeba uważać, bo on oddziaływuje na psychikę małych dzieci.Kupić vaporub i wyrzucić ulotkę, bo tam jest napisane, że dla dzieci od lat 7. Codziennie w dzień i na noc smarujemy dziecku kark i plecki vaporubem. Na ubranie i pościel kropimy olejki, uważając przy tym, zeby nie kropnąć gdzieś na skórę.Codziennie przez tydzień. Dziecko nadal kaszle, choć jakby mniej. Po tygodniu zaprzestajemy i dziecko zdrowe. Moje dizecko miało taki straszny problem, żadne syropy nie pomagały ani nawilżanie. Suchy kaszel, którego nie dało się uleczyć.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,566,34810601,34810601,kaszle_i_kaszle.html


Temat: Staraczki z naszej Paczki :) cz.3!
Patite i dla ciebie wszystkiego najlepsiejszego!!! A twój synek w jakim jest wieku? Na co choruje? Czym go inhalujesz? Moja Madzia ma 3i pół roku i mamy codziennie flixotide + tabletki singulair+ zyrtec(nie zdjagnozowano jeszcze u niej astmy ale jak szaleje to kaszle, jakiś czas temu miała w nocy ataki suchego kaszlu mimi, że nie była chora). W środę idziemy na badania ... o zdrowie mojego skarba więc nie będę czekać dłużej. Obje moje dziewczyny są alergikami i obje mają niedobory odpornościowe - może to mają po mnie- jak byłam dzieckiem to do siódmego...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,586,93014446,93014446,Staraczki_z_naszej_Paczki_cz_3_.html


Temat: Jak znosicie dietę?
A ile maja Twoje dzieci? I jak długo jesteś na tych dietach? Mój pieciolatek tez moge powiedzieć że rewelacyjnie wyrasta z pokarmówki.Jak dostaje zapasci to sie już aż tak "nie dusi ... Na trawy uczulenie ma maxa, na drzewa również, na ryby, psa itp tak samo.Od dwóch lat leczenie astmatyczne-Pulmicort,Berodual,Singular,Zyrtec - to nasze codzienne leki.W sumie to tylko nie jest uczulony na kota.Od marca mi kaszle i mówi przez nos.Laryngologicznie i osłuchowo ok.Obrzek alergiczny noska.Wysypka wszedzie, uszy naderwane. Noce nieprzespane przez drapanie i niespokojny sen.Szuykanie robali nic nie wykazało.Alergia i tylko alergia. Dziennie 20 ... nie do końca w to wierzę. Mnie do tego co lubiłam średni, a jadłam bo zdrowe też nie ciagnie-typu mleko,jaja,twarożki,cytusy, ale do tego co lubiłam ta.Choć np za colą i pizzza ... normalna jedna malutką co drugi dzień rano a czasem codziennie. Bez mleczka, a jeśli już mi się zachce to z ryżowym.Bo jak mam zgrzeszyć śmietanką to już wole żółtym serem czy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,578,43967554,43967554,Jak_znosicie_diete_.html


Temat: Mokry kaszel od 4 miesięcy
Zadałaś bardzo trudne pytanie... Dzieci chore na mukowiscydozę musza bardzo wcześnie dorosnąć. Już 2,5 letnie maluchy wiedzą, ze nie wolno im nic zjeść bez kreonu. Muszą byc zdyscyplinowane, bo 3 razy dziennie mają wykonywana inhalację i drenaż, co zajmuje jednorazowo min 30 minut, a zdarza się, ze podczas zaostrzeń choroby inhaluje się dzieci nawet po 5-6 razy na dobę, także w nocy. Dzieci często kaszlą i tego kaszlu boja się mamy dzieci zdrowych dodam, że zupełnie nie potrzebnie. Dzieci zwykle chodza do szkoły ale bardzo często przeplata się to z nauczaniem indywidualnym w ... jak i starsze dzieci mają obsesję na pkt. bakterii. Moja córka praktycznie non stop myje ręce ,ja codziennie szoruję toaletę i odpływy bo tam gromadzą się najgroźniejsze bakterie. Moja córka nie ... staram się aby moje dziecko w miare normalnie żyło. Miało koleżanki i czas na zabawę. Z tą choroba da sie żyć ale nie ukrywam - potrzeba wiele poświęcenia aby dziecko było...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,43301921,43301921,Mokry_kaszel_od_4_miesiecy.html


Temat: Odrywajacy kaszel
Moja 3,5 letnia corka kaszle od tygodnia. Jest to kaszel mokry i pojawia sie glownie w nocy (zwykle jest to taki atak kaszlu, trwajacy pare minut, czasem dluzej) oraz nad ranem. W ciagu dnia dziecko jest okazem zdrowia, bawi sie, je, wszystko jest ok,czasem zakaszle jak sie zmeczy. Dawalam jej najpierw syrop prawoslazowy ( pozniej homeopatyczny STODAL), calcium, witaminy Multisanostol ( daje jej go codziennie, bez wzgledu na stran zdrowia), ascorutical raz dziennie oraz Bioaron C. Jednak nocny kaszel utrzymywal sie nadal. Ma tez lekki katar. Ale zero gorączki i itp. Stwierdzilam jednak,ze to juz tydzien czasu i nie widze poprawy, wiec jutro chcialam z nia pojsc do lekarza. Jednak dzisiaj jak zasnela miala taki napad kaszlu, ze az zwymiotowala, prawie sie zakrzusila tą flegmą. Kaszel zaczal robic sie szczekający, wiec wystraszylam sie i wyslalam meza na pogotowie. Moze przesadzilam, ale jak nie wiesz co dolega dziecku, a widzisz, ze sie meczy to po co czekac do rana. W szpitalu pediatrycznym zostala zbadana, osluchana i pani doktor powiedziala, ze corka jest zdrowa jak ryba...jedyne co ma to baaaardzo lekką infekcje gardla. Powiedziala, ze moze mamy za sucho badz za cieplo w domu, stad kaszel. Wprawdzie u niej w pokoju w nocy jest zawsze zimniej ( bo na noc wylaczam kaloryfer), dodatkowo wlączam nawilzacz. Trudno powiedziec skad to ... dolegliwosci, ale mam na mysli, te typowe: kaszel, katar, bo jak jest gorączka to sprawy maja sie inaczej) . Nie zaszkodzi zbadac. Nie wiem tylko co musi sie dziac, zeby skierowac dziecko na RTG. Zycze wszystkim duzo zdrowia w te dziwna pogode, ni to wiosna, ni to zima... pozdrawiam Ania
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,56589955,56589955,Odrywajacy_kaszel.html


Temat: zapalenie oskrzeli, nic nie pomaga - co robić
wiotkość krtani i każda infekcja powoduje to że słyszymy świsty, sapanie itp. Powiedział że ma tylko infekcje kataralną i kazał mam wychodzić na dwór codziennie, dokładnie wietrzyć pomieszczenie w którym dziecko śpi przed każdym snem i w nocy temperatura ma być w tym pokoju nie wyższa niż 20 stopni C. Muszę przyznać że od kiedy obniżam temp. i trochę nawilżam powietrze to moje dziecko wogóle nie kaszle ale świsty i sapanie jeszcze jest. Oczywiście mam przepisane leki wziewne Budesonit mite i Salbutamol, Zyrtek i Ambrosol. Trochę się już o tej chorobie naczytałam i u mojego dziecka Ambroosol nie powoduje wykrztuszenia wydzieliny więc mam nadzieję że jej poprostu nie ma. Ten mój sędziwy lekarz powiedział że to będzie się powtarzało często ale z tego wyrośnie ... lecz jeszcze mi nie miała czasu napisać o tym bo właśnie jej dziecko też ma nawrót choroby. No to już na tyle. Pozdr
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,51206104,51206104,zapalenie_oskrzeli_nic_nie_pomaga_co_robic.html


Temat: Nasz Horror z przychodnią/lekarzami/chorobą? (dłu
jak chrapią Od dwóch tygodni do tego codziennie rano tuż przed obudzeniem się Sławek bardzo kaszle. Ma to tylko rano! Kaszle tak, ze aż się dusi. Atak powtarza się codziennie rano jak śpi- On nawet nie otwiera wtedy oczu, tylko dusi się i ma spazmy jakby się dusi, chciał coś odkrzusić ale ten kaszel jest suchy. Bardzo wtedy się boj i jest ... moje dziecko choruje a od dwóch tygodni dusi się a lekarka z grobową miną mówi: I czego pani ode mnie oczekuje? Ja nawet nie widzę sensu badania dziecka, bo to nie mój pacjent i nie znam dziecka" Mi zakręciło się w głowie, mówię "Jak to? Myślałam, ze dziecko mi dzisiaj zejdzie a pani nawet nie chce zbadać go? To ja mam jechać do szpitala? No i nerwy mi puściły, mięczak jestem i zakręciły mi się łzy. Jak to zobaczyła łaskawie orzekła i poprosiła bym rozebrała dziecko. Osłuchała, zajrzała w gardło i nic. Powiedziała, ... jest hopsiup, dziecko się znieczula więc wolę się upewnić...A ona na to, ze w życiu mi nie napisz zadnego skierowania bo ona nie jest lekarką prowadząca Ze skierowania to tylkolekarz prowadzący ... i wymyślanymi przez nią recepty...Na przykład 6miesięcznemu niemowlęciu przepisuje w czopkach...psychotropy I teraz mam chore dziecko i nie ma lekarza...Po rozmowie z Emką dzisiaj zaniosłam próbkę do badania na pasożyty, wygadałam ... sfiksuję! Chciałabym znaleźć blisko takiego lekarza, któremu na sercu leżałby los i zdrowie dziecka. Chciałabym dostać te pieprz*** skierowanie do laryngologa i alergologa oraz na tę morfologię z wymazem, zeby wykluczyć...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20440,32415638,32415638,Nasz_Horror_z_przychodnia_lekarzami_choroba_dlu.html


Powered by WordPress, © bez-klamek